ΤΑ 'ΜΑΘΕΣ ΤΑ ΝΕΑ, ΠΑΤΕΡΑ;

"Τα 'μαθες τα νέα πατέρα; Με επευφημεί η Νέα Δημοκρατία και η Ακροδεξιά και ο Πρόεδρος των βιομηχάνων, ενώ τα συνδικάτα που εσύ ανέδειξες και ενδυνάμωσες είναι εναντίον μου (εκτός από τις ηγεσίες των τριτοβάθμιων οργανώσεών τους).
Η Αριστερά παραμένει έτσι όπως την γνώρισες. Αντίθετη σε όλα, παρωχημένη, διχασμένη, προκλητικά στάσιμη, διαλυμένη.
Πώς νιώθεις πατέρα; Μην φοβάσαι, δεν αλλάζω το κόμμα. Απλά, καταδεικνύω μετά από καιρό τις ιδέες του και τα πιστεύω του. Αυτά που εσύ δεν μπόρεσες να αναδείξεις, που οι συνθήκες και η ανάγκη δημαγωγίας, δεν στα επέτρεψε.
Είναι ωραία πατέρα να έρχεται ο Σαμαράς και ο Καρατζαφέρης και να με στηρίζουν σε προτάσεις και μέτρα, που κανονικά -λόγω ιδεολογίας- εκείνοι θα έπρεπε να έχουν προχωρήσει. Κι όμως, θα είμαι εγώ ο δεξιός μεταρρυθμιστής που έχει ανάγκη η χώρα.
Ξέρω ότι δεν σε πειράζει που με ευκολία καταργώ τα κοινωνικά δικαιώματα που εσύ εδραίωσες, έτσι δεν είναι; Κόβω τα επιδόματα στους δημοσίους υπαλλήλους, στον στρατό που εσύ με τον Μένιο στρατολόγησες. Καλά δεν κάνω;
Με την ευκολία που τους τα δώσαμε, πρέπει να τους πάρουμε. Αυτή είναι η κοινωνική δικαιοσύνη μπαμπά. Αυτό εγώ κατάλαβα, όταν εσύ μιλούσες για "ετεροχρονισμένη αναδόμηση της εσωτερικής αντιπαλότητας".
Μ' αυτήν την καθυστερημένη ετεροχρονισμένη αντιπαλότητα των έργων μας με τον ανύπαρκτο σοσιαλισμό, αναδομείται η χώρα, αναδομείται και το ΠΑΣΟΚ. Θα θέσω κάθε μαριονέτα, κάθε αυλοκόλακα που αναγκαστικά είχες στο πλάι σου για να διατηρηθείς, εκτός συστήματος εξουσίας.
Θα τους αφανίσω πολιτικά.
Στο υπόσχομαι.
Πια, θα έχω μόνο τεχνοκράτες, που αν δεν μου κάνουν θα τους απολύω. Καλύτερα έτσι. Ξέρω ότι χαίρεσαι με τις αποφάσεις μου. Μεγάλωσα και το βλέπεις. Σε παρακαλώ όμως δείξε μου με κάποιο τρόπο ότι μ' ακούς. Ένα σημάδι σου μόνο θέλω.. ότι υπήρξες."

Δεν υπάρχουν σχόλια: