Την βαρβαρότητα επιστρατεύουν οι τοπικοί «Καλλικρατικοί άρχοντες» για να κάμψουν τον αγώνα που δίνουν οι εργαζόμενοι συμβασιούχοι του Δήμου Ιωαννιτών, που διεκδικούν το αυτονόητο δικαίωμα στην μόνιμη και σταθερή εργασία.
Η ενέργεια αυτή αποδεικνύει περίτρανα το αποκρουστικό πρόσωπο και το περιεχόμενο της νέας Διοικητικής δομής της τοπικής Διοίκησης.
Γίνεται ολοφάνερος ο ρόλος των νέων «Καλλικρατικών» Δήμων και περιφερειακών ανά την επικράτεια.
Με την εφαρμογή του νόμου «Καποδίστρια» χρησιμοποίησαν την τοπική Διοίκηση σαν προπομπό για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συμφερόντων του μονοπωλιακού κεφαλαίου, την διευκόλυνση του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας, καθιέρωσαν τις ελαστικές μορφές απασχόλησης, επιβάλλοντας τα περιβόητα Τοπικά σύμφωνα απασχόλησης, καταστρατήγησαν το δικαίωμα στην μόνιμη και σταθερή δουλειά, αξιοποίησαν τα περιβόητα stage, τα τετράωρα, τις συμβάσεις ορισμένου χρόνου και κάθε μορφή μερικής και προσωρινής απασχόλησης και αφού ξεζούμισαν τους εργαζόμενους τώρα κρίνουν πως ήρθε η ώρα να τους πετάξουν στον δρόμο αδιαφορώντας πλήρως για το τι θα απογίνουν οι ίδιοι και οι οικογένειες τους.