Η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου, όπως κάθε χρόνο, προέβη σε διερεύνηση της κίνησης της πασχαλινής αγοράς κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδος και όπως προκύπτει από τα στοιχεία μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι οι Έλληνες αναγκαζόμαστε να περάσουμε τα φτωχότερο Πάσχα της τελευταίας δεκαετίας, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και κυρίως της μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος των ελληνικών νοικοκυριών.
Η μεγάλη έλλειψη ρευστότητας αποτυπώνεται ξεκάθαρα με την πτώση του συνολικού Κύκλου Εργασιών του Λιανικού Εμπορίου κατά 15%, αλλά και του τζίρου του Λιανικού Εμπορίου των Τροφίμων και των Ποτών κατά περίπου 10% τις δυο πρώτες εβδομάδες του Απριλίου. Η συρρίκνωση του διαθέσιμου εισοδήματος οδήγησε -όπως άλλωστε αναμενόταν- στη δραματική μείωση της κατανάλωσης της φετινής πασχαλινής αγοράς σε σύγκριση με την περυσινή, ενισχύοντας τον ανατροφοδοτούμενο βρόγχο ύφεσης, ανεργίας και φτώχειας.















