Ανοιχτή επιστολή ασφαλισμένου προς τον Λοβέρδο

Κύριε υπουργέ
Με ανάμικτα συναισθήματα παρακολουθώ τις αγωνιώδεις προσπάθειες που κάνετε για να διασώσετε το ασφαλιστικό μας σύστημα.
Είμαι ασφαλισμένος στον ΟΑΕΕ, 13 χρόνια κι αντιλαμβάνομαι πως επειδή κάθε σωτήρια αποστολή έχει και παράπλευρες απώλειες, εγώ, ανήκω σ’ αυτές.
Σας συμπονώ για την «ποινή που εκτίετε» στο συγκεκριμένο υπουργείο, όπου, αν και γνήσιος σοσιαλιστής, αναγκάζεστε να πάρετε αποφάσεις βγαλμένες από τη χρυσή εποχή της Θάτσερ.
Αντιλαμβάνεστε και αντιλαμβάνομαι πως δεν θα πάρω, ποτέ σύνταξη. Αλλά, ακόμη κι αν κατάφερνα να πάρω το προνοιακό επίδομα που θα μου δώσετε, πιστεύω πως δεν θα είχα λιγότερα οφέλη, ως τρόφιμος πτωχοκομείου.
Θα ήθελα να σας κάνω μια πρόταση που νομίζω πως είναι η πλέον συμφέρουσα για μένα και για σας:
Σας παρακαλώ να με απαλλάξετε από το βαρύ οικονομικό φορτίο να είμαι «χρυσός χορηγός» του ΟΑΕΕ για τις επόμενες δεκαετίες, πράγμα που σημαίνει, φυσικά, πως δεν θα διεκδικήσω ποτέ το προνοιακό σας επίδομα.
Σε αντιστάθμισμα, δεν έχω καμία αξίωση να μου επιστραφούν τα χρήματα που σας έδωσα όλα τα προηγούμενα χρόνια.
Παραιτούμαι από κάθε διεκδίκηση των χρημάτων που κάποτε σας εμπιστεύτηκα και τελικά τα απόλαυσαν οι τράπεζες, οι εφοπλιστές, οι βιομήχανοι, οι χρηματιστηριακές εταιρείες και οι φαρμακοβιομήχανοι.
Το ξέρω πως αυτή η συμφωνία είναι σε βάρος μου, αλλά είναι κι ένας σίγουρος τρόπος να μη ξεχάσω ποτέ, το πόσο θύμα υπήρξα, ψηφίζοντας, τη μια τη Σκύλλα και την άλλη, τη Χάρυβδη.
Έχει ο θεός...

Δεν υπάρχουν σχόλια: