Κάλεσμα κοινής δράσης εμπόρων - εργαζομένων

«Αγαπητή/έ φίλη/ε καταστηματάρχη,

Είμαι μια γυναίκα που σίγουρα έχει μπει στο μαγαζί σου και αυτό το καλοκαίρι μπορεί να μην μπει.
Ξέρω ότι περνάς δύσκολα. Ο τζίρος έχει πέσει, οι επιταγές λήγουν.
Ξέρω ότι σε πιέζουν τα μεγαλοκαταστήματα. Ξέρω ότι ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και συζητάνε και για άνοιγμα τις Κυριακές.
Λυπάμαι που η πόλη μας δεν έχει ανάπτυξη... Λυπάμαι που έπαψα να καταναλώνω... Θέλω να αγοράσω... Μου λείπουν πολλά...
Αλλά σκέψου!
Η οικοδομή τελειώνει...
Η τουριστική περίοδος συρρικνώνεται...
Η ανεργία φουντώνει...
Είμαι και εγώ θύμα της.
Και εσύ και εγώ έχουμε προβλήματα, και εσύ και εγώ ξέρουμε ποιος φταίει γι' αυτά.
Φταίει η πολιτική που εφαρμόζεται και μας κάνει φτωχότερους. Γι' αυτή την οικονομική κρίση δεν φταις ούτε εσύ, ούτε εγώ. Εμάς όμως καλούν να την πληρώσουμε.
Μαζί πρέπει να τα αντιμετωπίσουμε.
Εμπρός λοιπόν, μαζί να ανατρέψουμε αυτήν την πολιτική.
Εσύ πρέπει να παλέψεις και για μένα να έχω μεροκάματο, δωρεάν δημόσια Υγεία και Παιδεία. Σύνταξη με αξιοπρέπεια, Κοινωνική Ασφάλιση για όλους.
Κι εγώ να παλέψω για να στηρίξω εσένα».

Αγωνιστική Γυναικεία Ομάδα Ν. Μάκρης - Μαραθώνα

Δεν υπάρχουν σχόλια: